დღე მეშვიდე:
გავეცანი მოსწავლეთა დიფერენცირებას მე-6 მოდულში.
მომეწონა დიფერენცირების კითხვარი
გავეცანი გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას.
გავეცანი მხარდაჭერის დოკუმენტებს.
მომეწონა ხარაჩოების შექმნის პროცესი, სევქმენით ხარაჩოები.
გავაკეთეთ ფეიჯები.ბლოგზე შევქმენით გვერდები და
ავკრიფეთ პორტფოლიო.
ლალი, მეც ძალიან მომეწონა მეექვსე მოდულზე მუშაობა, საინტერესო იყო გარდნერის თეორიაზე მუშაობაც.
ReplyDelete